Starbucks Corporation. Кофеге құмарлық

Starbucks Corporation (SBUX) - 1985 жылы құрылған кофе дүкендерінің әлемдік желісі. Ол 1992 жылы IPO-ға шықты. Қазіргі уақытта компанияның 38 елде 84 мыңнан астам жеке және франшиза бойынша жұмыс істейтін орындары бар. Бүкіл әлем бойынша қызметкерлердің жалпы саны 380 мыңға жуық. Жыл сайынғы сату көлемі $36 млрд. асады.
Операциялық және қаржылық нәтижелері 
Соңғы тоқсандық есептің қорытындысы бойынша кофеханалар саны 7% -ға, 38,59 мыңға дейін өсті. Халықаралық желі бір жыл ішінде 9,9% -ға, 20,65 мыңға дейін ұлғайды АҚШ-тағы белсенді клиенттер саны 34,3 млн (+ 13% ж/ж) құрады. Солтүстік Америка бөлімшесінің кірісі 9% -ға ж/ж өсіп, $7,12 млрд-қа жетті, үлесі 75,5% -ды құрады. Салыстырмалы сату 5% -ға, оның ішінде бағаның 4% -ға өсуі аясында өсті. Халықаралық нарықта салыстырмалы сату 7% -ға ж/ж өсті, бұл ретте заттай көлем 11% -ға ж/ж өсті, орташа чек 3% -ға қысқарды. Түсім ж/ж 10% -ға, $1,8 млрд. дейін ұлғайды. Жиынтық түсім консенсус-болжамға сәл жетпей, $9,42 млрд болды. Операциялық рентабельділік 15,8% (ж/ж + 1,4 п.т.), таза маржа 10,9% (ж/ж + 1 п.т.) құрады. EPS $0,9 болды, бұл да болжамнан сәл төмен болып шықты. Бірінші тоқсанда компания басқа кезеңдерге қарағанда күтулерді жиі ақтамайды. Тоқсандық дивиденд $0,75 құрады (кірістілік жылдық 2,5%).

Баға белгілеу динамикасы, техникалық картина

Түрлі бағыттағы техникалық сурет. Жылжымалы орташа төмендеу трендін көрсетеді, бірақ оның күші салыстырмалы түрде аз. CCI және Momentum осциляторлары сатып алуға сигнал береді. Ең жақын қолдау $90 белгісі болып табылады, 2022 жылдың ағымдағы және екінші жартысының минимумы осы деңгейде. 52 апта ішіндегі ең көп дегенде $115,48.

Нарықтық бағалау 

Акциялар Р/Е 24,8 мультипликаторымен саудаланады, бұл саудаланатын аналогтарға жақын. Форвардтық Р/Е 19, бұл аналогтардағыдан төмен. Price-to-Sales мультипликаторы 2,8 құрайды, бұл сектордың көптеген компанияларына қарағанда әлдеқайда төмен. Бес жылдық көкжиекте EPS өсімі 16% деңгейінде болжанады, бұл McDonalds деңгейінен шамамен екі есе жоғары.

Негізгі инвестициялық тезистер

Техникалық тұрғыдан кіру үшін сәтті сәт. Біз екі жылдық минимумнан сенімді өту үшін драйверлер жеткіліксіз деп есептейміз. Сегмент өкілдерінің көпшілігінің акциялары циклділігін көрсетеді және кең дәліздің төменгі шегіне жақындауды кіру үшін сәтті сәт ретінде пайдалануға болады.

Жақсы болжамдар. Starbucks табысының 75% -ын адал аудиториясы бар үй нарығында алады. Starbucks үлесі 41% -ға бағаланады. Кофеханалар саны жыл сайын 6-8% -ға артады деп болжануда. Халықаралық нарықтағы өсімнің драйвері Қытай болады, онда кофенің танымалдығы артуда және қазірдің өзінде 21 млн адал клиент бар. Жаңалық фонының келеңсіздігі франчайзингтік бизнеске әсер етеді, бірақ жалпы компанияға айтарлықтай қысым көрсетпейді. Кофе дүкендерінің бір бөлігі басқа операторларға сатылады.
Жоғары рейтингтер. Көптеген инвестициялық үйлер «сатып алу» туралы ұсыныс береді. Ең төменгі таргет $95, ең үлкені - $150. Орташа консенсус-болжам $113 құрайды.
Нысаналы бағасы - $114.