28.04.2025 14:15

TikTok жапондық электрондық коммерция нарығына шығады

Қытайдың TikTok әлеуметтік желісі жақында Жапонияның онлайн-сауда нарығына шығуды жоспарлап отыр, деп хабарлайды Reuters.
Компания TikTok Shop жергілікті бөлімшесі үшін сатушыларды іріктеуді бастауға дайындалуда, бұл оның халықаралық кеңейту стратегиясында маңызды қадам болады. TikTok Shop пайдаланушыларға тікелей трансляциялар өткізуге және әр сатудан комиссия ала отырып, кроссовкадан косметикаға дейін түрлі тауарларды сатуға мүмкіндік береді. Платформа жеңілдіктер мен сатушылар мен сатып алушылар арасындағы өзара іс-қимылдың ыңғайлы моделінің арқасында танымал болды.
Жапонияда іске қосу TikTok-тың электрондық коммерция саласындағы жаһандық экспансиясын жалғастырады. 2025 жылдың наурызында TikTok Shop Францияда, Германияда және Италияда жұмыс істей бастады. Бұл бастамалар TikTok-тың жарнама түсімдеріне тәуелділігін төмендете отырып, кіріс көздерін әртараптандыруға ұмтылысын көрсетеді.
АҚШ президенті Дональд Трамп 20 қаңтардағы ұлықтау рәсімінен кейін елдегі бұл платформаны бұғаттауды 5 сәуірге дейін кейінге қалдырған жарлыққа қол қойды. Ол сондай-ақ журналистерге Америка Құрама Штаттарының TikTok-тың жартысына ие болуы тиіс екенін айтты, бірақ бұл нені білдіретінін түсіндірмеді. 4 сәуірде Трамп елдегі әлеуметтік желінің жұмысы тағы 75 күнге ұзартылатын жарлыққа қол қойды.
Сәуір айында АҚШ президентінің әкімшілігі жақын болашақта TikTok активтері бойынша мәмілені келісуден бас тартқаны белгілі болды.