15.05.2025 13:25

Ритейлерлер жазғы сату маусымы алдында ҚХР-дан тауарлар сатып алуға асығуда

Американың ірі ритейлерлері, соның ішінде Walmart (WMT) сауда баждарын төмендету туралы АҚШ пен Қытай арасындағы уақытша келісімнен кейін қытайлық өндірушілерден жазғы тауарларды белсенді сатып ала бастады, деп жазады Reuters.

Атап айтқанда, белсенді сатып алулар туралы Portless логистикалық компаниясы хабарлады, оның клиенттері арасында — Hapari шомылу киімдерін өндіруші және сарафандарға, шомылу киімдеріне, сабо мен күннен қорғайтын құралдарға тапсырыстарды қайта бастаған NatPat жәндіктерінен құралдар бренді.

Американдық компаниялар дәстүрлі түрде теңіз тасымалына сүйенеді, олар бойынша Қытайдан жеткізу 30-дан 60 күнге дейін созылады. Coresight Research-тің зерттеу жөніндегі басқарушы директоры Джон Хармонның айтуынша, ритейлерлер әдетте жазғы өнімге қыстың соңында немесе көктемнің басында тапсырыс бере бастайды, ол тауарлардың қаза болғандарды еске алу күнінен басталатын маусымның басында — биыл ол 26 мамырға келеді.

Жазғы маусым алдында қытай тауарларын белсенді сатып алу жоғары сұранысты күтуді көрсетеді, бұл Walmart және Target (TGT) сияқты ритейлерлердің түсімін қолдайды, деп есептейді Freedom Finance Global сарапшысы Владимир Чернов. Алайда көтерілген тарифтер салдарынан импорт көлемінің төмендеуі Қытайдан келетін арзан тауарларға тәуелді бөлшек сауда компанияларына теріс әсер етуі мүмкін.

Жеткізу мен логистика құнының өсуі маржиналдықтың тарылуына және пайдаға қысым жасауға әкеледі. Бұл инвесторлардың жоғары баға жағдайындағы бизнесінің тұрақтылығына қатысты қауіптенуі жағдайында Walmart және Target сияқты ірі ритейлерлер акцияларының бағасының төмендеуіне әкелуі мүмкін. Ұзақ мерзімді перспективада компаниялар жеткізу стратегиясын қайта қарай алады, бұл да қағаздардың құнына әсер етеді.