17.03.2025 20:30

Қытайда тұтыну тауарларының бөлшек саудасы 4% -ға өсті

2025 жылғы қаңтар-ақпанда Қытайда тұтыну тауарларының бөлшек саудасы 4% -ға артып, 8,37 триллион юанды ($1,15 трлн) құрады, деп хабарлайды CNBC.
Онлайн-сату 7,3% өсіп, олардың жалпы көлемі 2,27 трлн юаньға ($314,5 млрд) жетті. Қытай қалаларында бөлшек сауда 3,8% -ға артып, 7,24 трлн юанды ($1 трлн) құрады. Ауылдық жерлерде олар 4,6% -ға 1,12 трлн юаньға ($155,7 млрд) дейін ұлғайды.
Бөлшек сауда ЖІӨ-мен, инфляциямен және жұмыссыздық деңгейімен қатар негізгі макроэкономикалық индикаторлардың бірі болып қалады. Бұл көрсеткіш экономикадағы болашақ өзгерістерді болжауға мүмкіндік бере отырып, озыңқы индикатор болып саналады.
Бөлшек сауда көлемінің өсу қарқыны озыңқы макроэкономикалық индикатор болып саналады, дейді Freedom Finance Global сарапшысы Владимир Чернов. Сондай-ақ негізгі капиталға инвестициялардың ақпан айында 3,2% ж/ж консенсус-болжамда 4,1% ж/ж өсуін және өнеркәсіп өндірісі көлемінің 5,3% ж/ж болжамда 5,9% ж/ж ұлғаюын атап өткен жөн. Қытай осындай қарқынмен жыл қорытындысы бойынша экономиканың өсу қарқыны бойынша болжамынан да асып түсуі мүмкін.